فال و طالع بینی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
فال و طالع بینی
نوشته شده در چهار شنبه 27 شهريور 1398
بازدید : 128
نویسنده : ...

در این سالی که پشت سر گذاشته اید کار عقب مانده ای ندارید. سال 2019، دقیقا نشان می دهد که چه کارهایی می توانید انجام دهید! سیاره حاکم بر شما مریخ است، و سال 2019 را با قرار گرفتن این سیاره در نشانه شما شروع می شود. به شما قدرتی مضاعف اهدا می کند که با جاه طلبی زیادی که دارید به تمام اهداف خود در این سال برسید. در اوایل ماه اکتبر، با این حال که مریخ وارد برج میزان می شود، ممکن است کمی از قدرت شما کم شود، بنابراین احساس بی انگیزگی و خودرانده شدن دارید. برج میزان بر روی جذابیت شما تاثیر می گذارد، اما زمانی که سعی می کنید سطح یکسری کارها را پایین بیاورید حالت تهاجمی به خود می گیرید. شما نیت های خوبی دارید، فقط احتیاط کنید که چیزهای زیبا و شگفت انگیز را از دست ندهید. خورشید در اواخر ماه مارس در نشانه شما قرار می گیرد و تا اواخر ماه آوریل همان جا می ماند. جهان خالصانه به شما نشان داده می شود بدون هیچ گونه قید و شرطی. به این معنی است که شما سرشار از انگیزه و زندگی هستید و شما از جایی هدایت می شوید که هیجان تان سرچشمه می گیرد. فقط سعی کنید که انگیزه خود را هیچ زمانی از دست ندهید و به سمت رسیدن به اهداف تان حرکت کنید. در هنگام صحبت کردن ممکن است دچار اشتباهاتی در به کار بردن کلمات خود شوید زیرا که عطارد در یک دوره عقب نشینی می کند (در ماه مارس، جولای، و اواخر ماه اکتبر) مخصوصا زمانی که پای احساسات شما درمیان است. شما واقعا تلاش می کنید که انچه که هستید را به نمایش بگذارید. بیش از حد به خودتان سخت نگیرید. فقط آن چیزی که فکر می کنید درست است را بیان و یا اقدام کنید.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص متاهلین فروردین ماه

به این دلیل که شما در رابطه ای هستید به این معنی نیست که نمی توانید کار دیگری را انجام دهید. منحنی هدایت در سال 2019 در نشانه شما قرار گرفته است. زحل اسرار آمیز به سمت برج جدی امسال حرکت می کند و بر روی زندگی عاطفی تان بسیار متمرکز می شود. شما آماده هستید تا مسئولیت های اتفاقاتی که می افتد را به عهده بگیرید، اتفاقاتی که در ارتباط با روابط عاطفی تان افتاده و خواهد افتاد و هرکاری که نیاز باشد را انجام خواهید داد. این برای شما عالی است که به شما قبلا گفته ام، اطرافیان در زندگی تان شگفت زده می شوند اگر جایی که می خواهید بروید. اگر برای برخی از تغییرات عاشقانه آماده هستید، اورانوس به صورت مستقیم قرار می گیرد و میان ماه های ژانویه و مارس انرژی فوق العاده ای را پیدا می کنید. شور و اشتیاق شما برای ایده ها و تجربیات عاشقانه واضح است، اما می تواند بسیار نامید کننده باشد زمانی که شریک احساسی تان با فانتزی های شما مطابقت ندارد. به یاد داشته باشید، برج حمل در نشانه شماست نمی توانید به سرعت عاشق شوید. ماه کامل در نمودار شما وجود دارد که اواسط ماه اکتبر اتفاق می افتد، مخصوصا اگر دوچار بحث و اختلاف نظری شدید سعی کنید تمام کنید. واقعا زمان آن رسیده که حرکت کنید. اینطور فکر نمی کنید؟ باید بتوانید که شریک زندگی تان را متقاعد کنید. و اگر بتوانید یکدیگر را ببخشید زندگی زناشویی عالی را خواهید داشت.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص مجردین فروردین ماه

در سال 2019 اجازه ندهید که چیزی مانع رسیدن شما به آن چیزی که می خواهید شود! سیاره مریخ در اواسط ماه می تا جولای در برج سرطان است ولی خوشحال نیست. بنابراین این زمان ها، زمان های خوبی برای پیگری روابط عاشقانه نمی باشد. همچنین قرار گرفتن های سیاره ها باعث می شود که شما قدرت و همینطور درخواست های عاشقانه خود را از دست بدهید. دارای نوسانات اخلاقی و روحی هستید. که این موضوع اهداف عاشقانه شما را مستقیما تحت تاثیر قرار می دهد. بیشترین زمان خود را صرف دفاع کردن از خود در بازی های عاشقانه می کنید. با این حال، همیشه راهی برای مزاح پیدا می کنید. خبر خوب امسال این است که الهه عشق ونوس عقب نشینی نمی کند،اما در زندگی عاطفی تان کمی انرژی تان کم می شود. ممکن است کمی پرخاشگر شوید زمانی که ونوس در اتش قرار می گیرد. هنگامی که در اواخر آوریل وارد برج حمل می شود عشق به صورت خود به خود سر راه شما قرار می گیرد. (دقیقا همان طور که شما می خواستید). زمانی که از جسارت تان استفاده می کنید پشیمان نخواهید شد. می خواهید با کمی اغواکردن شرایط را تا جایی که ممکن است هدایت کنید. عطارد در برج حمل همزمان با ونوس قرار می گیرد و موجب تحکیم کلمات و جدیت شما می شود. همیشه بدون اینکه فکر کنید سخن می گویید و این موجب می شود که احساسات تان صدمه ببیند. خط سیر زندگی شما یک جنبه خاص دارد، بیش از حد بی ثبات بودن روابط و مود عاشقانه شما را ازبین خواهد برد.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2019 متولدین فروردین ماه

آیا در سال 2019 می توانید بر روی جاه طلبی های خود تکیه کنید؟ بله، اما تعادل و صبر را باید نقش اصلی خود در زندگی قرار دهید. ونوس وضعیت مالی شما را تماشا می کنید و زمانی که در اواسط ماه می محافظه کارانه در برج ثور قرار دارد، شما به دنبال ارزش و تامین نیازهای مالی تان هستید. یک کالای بزرگی را خریداری می کنید، اما پرداخت آن را در مدت زمان طولانی انجام خواهید داد. به یاد داشته باشید که زحل در برج جدی است و در یک دوره در اواخر ماه آوریل تا اواسط ماه سپتامبر عقب نشینی می کند. به شما در این دوره هشدار می دهد که در برابر حرفه خود باید صبور باشید. ممکن است یکسری رقابت ها داشته باشید که برای رسیدن به اهداف تان با چالش هایی مواجه شوید. ماه در عواطف و احساسات شما حکمرانی می کند و به عنوان آتش در نشانه شما قرار دارد، با درس هایی روبه رو می شوید که باید یاد بگیرید. ماه جدید در برج جوزا در شروع ماه ژوئن ایده های جالبی برای شما نمایان می کند که نمی توانید نادیده بگیرید. در ارتباط با هر نوع ارتباطی که وجود دارد می توانید به پیشرفت های بزرگی دست پیدا کنید. ایده های عالی خود را با شخصی در میان بگذارید و بعد نتیجه شگفت انگیز آن را ببینید. شاید یک خاطره داشته باشید که تمایل به نوشتن ان داشته باشید. چطوره که یک وبلاگ درست کنید و درباره همه چیز بنویسید؟ پول با ایده هایی که شما دارید به آسانی سر راه شما خواهد امد.

طالع بینی سال 2019 متولدین اردیبهشت ماه

سیاره حاکم بر شما، ونوس دوست داشتنی است که در سال 2019 هیچ عقب نشینی را انجام نخواهد داد اما به این معنی نخواهد بود که در امسال همه کارها به آسانی پیش می رود! در یکسری مسائل دچار تردیدهای فراوانی خواهید شد: عشق و پول. یک عبور و مروری رخ می دهد که ونوس – ژوپیتر در برج صورت فلکی در آخر ژانویه (و مجدد در آخر نوامبر ) به یکدیگر می پیوندند، مخصوصا که انرژی تان بی قید و شرط است. همه چیز به برای شما آسان به نظر می رسد، هر چیزی به نحوی می تواند خوب باشد. ژوپیتر در یک دوره چهار ماهه از اوایل آوریل شروع به عقب نشینی می کند برای شما زمانی را فراهم می کند که به معنویات خود نظم دهید. برخورد با عادت و روش های قدیمی زندگی تان کار آسانی برای شما نیست. اما این کار را انجام دهید که شاهد تحول زیادی در درون خود خواهید بود. ماه جدید در نشانه شما وجود دارید و در شروع ماه می کمک می کند که راهکارهای قدرتمندی برای روابط خود پیدا کنید. هرچیزی که شما در حال ایجاد آن هستید اگر از طریق آن چشم اندازی داشته باشید قطعا موفق خواهید شد. بر چیزهای کوچک و جزئیات نظارت داشته باشید تا سوپرایز نشوید. اورانوس وارد نشانه زمین از اوایل مارس می شود و در ماه اوت عقب نشینی می کند. این جفت شدن ساده نیست زیرا که اورانوس عاشق تغییرات است و می خواهد همانطور چیزها باقی بماند. تمایل دارید که بیش از هر وقتی مرز ذهنی تان را حفظ کنید. با عقب نشینی مشتری فرصتی برای شما به ارمغان می آورد که انرژی تان را تغییر دهید از این زمانی که دارید به بهترین نحو استفاده کنید.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص متاهلین اردیبهشت ماه

از پوست خود خارج شوید و در این سال 2019 تغییراتی را در زندگی خود ایجاد کنید. زمانی که ونوس در شروع ماه فوریه زمانی را در برج جدی می گذارند همه چیز سریع و جدی می شود. اگر نیار باشد مجبور هستید که بر روی بحث های آینده تمرکز کنید. بحث هایی که مربوط به مشکلات عاطفی و ... می باشد. زمان خیلی خوبی برای این موضوع می باشد. انرژی بسیار خوبی وجود دارد اما برج ثور بیشتر منطقی است. می توانید به صورت جدی صحبت کنید مانند یک سخنران عالی. در یک دوره چهار ماهه مشتری عقب نشینی می کند (از اوایل ماه آوریل شروع می شود.) که بر روی روابط تان تاثیر می گذارد و به شما فرصتی می دهد تا با پتانسیل بیشتری حرکت کنید. اگر عادت های ناخوشایند احساسی دارید نیاز است که از کارهای بدی که در گذشته انجام داده اید عذرخواهی کنید و رابطه خود را از اول شروع کنید. این تحول بزرگی برای شماست. سیاره حاکم بر شما ونوس وارد نشانه شما می شود در اواسط ماه می، که برای شما همه چیز راحت می شود. در این دوره به راحتی گنجایش روابط خود را احساس خواهید کرد. مریخ وارد برح سرطان در این زمان می شود. تاثیرات منفی ونوس را در این زمان کاهش می دهد. صبور باشید و برای چیزی که می خواهید تلاش کنید و خسته نشید. بیشتر به آینده توجه کنید. همیشه چیزهای خوب بر سر راه افرادی می آید که بیش از همه صبر کردند.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص مجردین اردیبهشت ماه

آیا حاضر هستید که با واقعیت روبه رو شوید؟ حقیقت را در سال 2019 ببینید. ونوس دوست داشتنی زمان های با کیفیتی را در برج دلو به مدت سه هفته در ماه مارس سپری می کند، زمان بسیار عالی برای زندگی عاطفی تان می باشد. شما یک عادت ثابتی دارید این است که دوری بیش از حد را دوست ندارید اما با توجه به این تغییر و تحول این چیزهای برای شما عادی می شود. تمایل دارید که چیزهای جدیدی یاد بگیرید و با شریک عاطفی تان لحظات لذت بخشی را سپری کنید. به دنبال نشانه های برج میزان و برج جوزا باشید که زمان های سرگرم کننده ای را با یکدیگر خواهید داشت. نپتون در برج حوت از پایان ماه ژوئن تا پایان ماه نوامبر شروع به عقب نشینی می کند، واقعیتی را در زندگی عاطفی برای شما روشن می کند. وقتی شما چیزی را با خوشحالی تمام باور دارید جهان نمی تواند حقیقت را به شما نشان دهد. حس ششم تان بسیار فعال است به شما کمک می کند که کسی نتواند شما را فریب دهد. و می توانید به راحتی حقیقتی را که در مقابل شما قرار دارد را ببینید. در پایان ماه اکتبر ماه جدید در برج عقرب قرار دارد، شما را در برابر افراد دیگر بسیار محافظه کار می کند. شما یک رازی دارید که نمی خواهید با کسی درمیان بگذارید. و ملاقات تان پنج دقیقه بیشتر طول نمی کشد. ایا دارید چیزی را پنهان می کنید؟ آیا فرصتی وجود دارد که بتوانید آینده ای را با شخصی که بیش از 5 دقیقه ملاقاتش نمی کنید داشته باشید؟ این ها فقط قسمتی از سوالاتی هستند که از ذهن تان عبور می کند. به بررسی بیشتری نیاز است.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2019 متولدین اردیبهشت ماه

دستاوردهای بزرگی در سال 2019 به دست خواهید اورد. بزرگترین دستاورد تان کار و حرفه تان می باشد، زحل سخت کار نشانگر این موضوع می باشد. شما باید به جزئیات توجه کافی داشته باشید وگرنه تلاش های تان بی ثمر خواهد ماند. زحل از اواخر ماه اوریل تا اواسط ماه سپتامبر عقب نشینی می کند،باید در این دوره به خوبی کارهای خود را انجام دهید. هدف هایی که برای آینده در نظر گرفتید را اجرا کنید. خورشید و زحل در برج جدی در ماه ژانویه به هم می پیوندند، از نظر شغلی ارتقا می گیرید. زمان ان رسیده که شمارش کنید. زمان عالی برای اجرای پروژه هایی که در نظر داشتید می باشد. رزومه و مقام را کنار بگذارید اطمنیان حاصل کنید که تمام جزئیات تکمیل است. مشتری در ماه اوت به صورت مستقیم قرار می گیرد، و چند روز پیش از آن ونوس بر روی منابع و دارایی تان متمرکز شده است. جریان نقدینگی تان بهبود می یابد اتفاقات مثبت و خوبی در راه است. ممکن است از جایی که اصلا انتظار ندارید مبلغی پول به حساب شما واریز شود. یا جاهایی که نامید شده اید را مجدد چک کنید! مثلا حساب بانکی هایی که قبلا مسدود شده اند. از موفقیت های مالی امسال تان لذت خواهید برد.

طالع بینی سال 2019 متولدین خرداد ماه

همه چیز امسال پیشرفت خواهد کرد. عطارد سیاره حاکم بر نشانه شما می باشد و در طول امسال سه بار عقب نشینی می کند، در ماه مارس، جولای و نوامبر. (از اواخر ماه اکتبر این عقب نشینی شروع می شود.) و بیشتر زمان خود را در نشانه احساسی آب سپری می کند. (و در مقابل آتش واکنش سریعی نشان می دهد.) از آن جایی که نشانه های آب حس ششم قوی بسیار زیادی دارند، این به شما کمک می کند زمانی که اشتباه می کنید و یا خطایی مرتکب می شوید و مطمئن نیستید راه تان را پیدا می کنید. و از درون خود هدایت خواهید شد. اورانوس به داخل برح ثور در اوایل ماه مارس حرکت می کند، که این موضوع همه چیز را تکان خواهد داد. چه چیزی برای شما مدت زمان طولانی کار نمی کند؟ شاید یک رابطه ( احساسی و یا تجاری) باشد؟ آیا زمان آن رسیده که شغل خود را تغییر دهید؟ آیا کمد لباسی تان نیاز به تعمیرات دارد؟ تغییرات انجام می شوند هرچند کوچک باشد اما به شما یادآوری می کند که تغییرات برای روحیه شما لازم است. خورشید زمان خود را در نشانه شما در اواخر ماه می که وارد ژوئن می شود سپری می کند، بنابراین در دوره تابستان بسیار اجتماعی و کنجکاو خواهید بود. به سمت روشن فکری سوق پیدا می کنید. به همین دلیل می خواهید همه چیز را یاد بگیرید و دوست دارید آنچه را آموخته اید بیان کنید. شب های بی اهمیت زیادی در پیش دارید پس بهتر است که این لحظات را با خانواده ، فامیل و دوستان تان سپری کنید. و در ارتباط با فلسفه، چیزهای مورد علاقه خود و .. صحبت کنید.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص متاهلین خرداد ماه

سال 2019 زمان بسیار عالی برای مهارت های همکاری شما است. خورشید- پلوتو در نشانه شما در اواسط ماه ژانویه بهم می پیوندند شما را مجبور می کند که در تمام مراحل زندگی خودتان از جمله زندگی عاشقانه تان به صورت واضح برخورد کنید. یک حادثه غیر قابل پیش بینی رخ می دهد که مجبور هستید با آن ها برخورد کنید. در زندگی عاطفی تان به نقطه ای برخورد می کنید! با قدرتی که در حال حاضر دارید چه کاری می توانید انجام دهید؟ البته که از آن برای بهبود رابطه خود باید استفاده کنید. نپتون رویایی در برج حوت بین اواخر ماه های ژوئن و اواخر نوامبر عقب نشینی می کند، بنابراین واقعیت برای شما لحظه به لحظه گم می شود. معمولا شما در ارتباط با مشکلات احساسی تان منطقی هستید، اما گاهی این اجازه را خواهید داد که بدون منطق پیش روی کنید. چقدر اهمیت دارد میان آنچه که می خواهید و آنچه که در زندگی واقعی تان اتفاق می افتد؟ زندگی در رویا بسیار سرگرم کننده و لذت بخش است اما باید آنچه که در حال افزایش یافتن است را کاهش دهید. ونوس زندگی عاشقانه شما را تنظیم می کند و در ماه ژوئن در نشانه شما قرار می گیرد، انگیزه بیشتری نسبت به زندگی عاشقانه تان پیدا خواهید کرد. چقدر زمان دارید تا ببینید که شریک عاطفی تان در حال انجام چه کاری است؟ به خاطر داشته باشید که هیچ گونه اشتباهی در این رفتار شما وجود ندارد اما شریک عاطفی تان ممکن است گاهی اوقات متزلزل شود. و شما گاهی به او تلنگر خواهید زد. فقط به یاد داشته باشید که روحیه شما بر شریک عاطفی تان تاثیر بسزایی دارد باید برای او بهترین همدم باشید.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص مجردین خرداد ماه

در سال 2019 جهان به زندگی عاطفی تان کمک شایانی می کند. ونوس بر مشکلات قلبی شما حاکم است و در شرایط مثبت به مشتری خوش شانس در صورت فلکی ماجراجو در اخر ماه ژانویه می پیوندد، که به زندگی عاطفی تان کمک زیادی می کند و استارت زیبایی را خواهید زد. این جابجایی زیبا نشان می دهد که دیگران به چه صورت به سمت شما جذب می شوند خردادماهی های عزیز. بر روی روابط تان تمرکز می کنید و زیبایی درونی شما آشکار می شود. هیچ مشکلی در دیدارها و حتی ملاقات های طولانی مدت عاشقانه شما به وجود نخواهد امد. همیشه برای عشق آماده باشید. در اطراف شما وجود دارد. خورشید – ونوس در برج نمایشی اسد می پیوندد و زندگی عاطفی تان را در اواسط ماه اوت روشن می کند. زمانی که شخصی را ملاقات می کنید بر روی عشق، روابط و نحوه ارتباط تان تمرکز می کنید. استعداد نمایشی برج اسد انکار نشدنی است. بنابراین راه هایی و جود دارد که جذب افرادی شوید که دارای روش های خلاقانه ای است. خجالت نکشید و به خودتان توجه کنید که بزرگترین سرگرمی شما همین است. با یک رابطه دوستی شروع کنید و راه خودتان را از همان جا بسازید. آخرین دوره های عقب نشینی عطارد در ماه نوامبر در نفوذ برج عقرب رخ می دهد، مهارت هایی که در استدلال دارید شما را از وابستگی های عاطفی رها می کند. از کلمه وسواس برای شما استفاده نمی کنیم ولی آیا ممکن است با کسی که دوستش دارید دچار مشکل شوید؟ می خواهید که جزئیات مربوط به آن را بیابید اما نمی خواهید که به حریم شخصی ان ها نیز نفوذ کنید. به هر حال پست های رسانه ای اجتماعی عمومی یک بازی عادلانه است.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2019 متولدین خرداد ماه

در سال جدید در جستجوی فرصت های شگفت انگیز شغلی باشید. اولین دوره عقب نشینی عطارد در اویل ماه مارس شروع می شود و در اواخر همان ماه در برج حوت حساس به پایان می رسد. زمان درخشانی در زندگی حرفه ای تان نمی باشد. حتی اگر یک سخنران حرفه ای باشید، در این مدت سوالاتی در ذهن دیگران به وجود می آورد که آیا کلماتی که شما به کار می برید اصلا درست است؟! و شما به سختی توضیح می توانید بدهید. در صورت امکان در سخنرانی های خود تاخیر ایجاد کنید. در اوایل ماه ژوئن نشانه های هیجان انگیزی در حال وقوع است، و می خواهید که همه ان ها را یاد بگیرید و به شما کمک می کند تا از فرصت های بزرگی که بر سر راه تان می آید استفاده کنید. افکار زیادی در سر دارید و سخت است بدانید که چه کسانی به دنیال این افکار هستند. اطرافیان فکر می کنند که فقط شما در حال نگاه کردن به اطراف تان هستید. و برنامه ی دقیقی برای اهداف خود ندارید. انرژی زیادی از نظر سیاست دریافت می کنید زمانی که عطارد در برج میزان در اواسط ماه سپتامبر سپری می کند، و با استفاده از دقت عمل برنامه ریزی خواهید کرد که برنده خواهید شد. به راحتی هر دو بعد مالی و امور کاری تان را مشاهده می کنید که بسیار عالی است. اما نمی خواهید که بیش از حد وقت تلف کنید زیرا که ترس از دست دادن فرصت های مهم را خواهید داشت. تمایل دارید که مذاکره کنید اما مواظب باشید بیش از آنچه که می خواهید از دست ندهید. این فقط یک سازش و به نفاهم رسیدن است.

طالع بینی سال 2019 متولدین تیر ماه

این سال شماست تیرماهی های عزیز. اگر احساس می کنید که کنترل سرنوشت خودتان را در دست ندارید، زمان آن است که قدرت را در دست بگیرید و آن چه می خواهید به جهان نشان دهید. ممکن است در پایان سال 2018 به پوست خود بر گردید. به لطف برخی تجربیات بدی و یا اخبار غیر منتظره و یا یکسری نامیدی ها که در گذشته داشتید در حال حاضر باعث شده که چشمان خود را بیشتر باز کنید. در حال حاضر در جاهایی مثل شبکه های اجتماعی احساسات خود را بیان می کنید در حالیکه قبلا می ترسیدید که احساسات واقعی خود را بیان کنید. احساسات عمیق خود را برای دیگران بیان می کنید تا بتوانند شما را ببینند و نقد کنند. ماه کامل در ژانویه برخی از نقاط زندگی شما را روشن می کند، این واقعیتی است که برخی نقاط پنهان در زندگی شما وجود دارد. وقتی که کارت های شما در معرض عموم قرار می گیردند، چه زمانی شروع به پخش کارت می کنید؟ جواب این سوال را پیدا کنید. زمانی که خورشید زمان خود را در نشانه شما در اواخر ماه ژوئن تا اواخر ماه جولای سپری می کند احساس اعتماد به نفس زیادی پیدا می کنید، مخصوصا در تمام ماه های تابستان. دوست دارید که با دوستان و خانواده زمان تان را سپری کنید و سرگرم باشید، و در این تابستان روابط عاشقانه شما پیشرفت خواهد کرد. پلوتو دمدمی مزاج (در برج جدی اعتصاب کننده) به صورت مستقیم در فصل پاییز قرار می گیرد. امیدوار باشید که برخی سوتفاهم هایی که به وجود آمده بود برطرف خواهد شد. سال 2019 همه چیز در ارتباط با کنترل کردن زندگی تان می باشد و زملن عالی برای شروع هر کاری است که مدنظر دارید.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص متاهلین تیر ماه

یکی از نشانه هایی که باعث می شود یک رابطه جدی تر شود عشق است و شما واقعا می خواهید که عشقی در زندگی تان وجود داشته باشد که عاشقش باشید. ماه جدید نشانه اب برج حوت در شروع ماه مارس به سمت برج دلو می رود، برای شما زمانی را فراهم می کند که بیشتر شریک احساسی تان را بشناسید و اهداف و آرزوهای تان را با یکدیگر ارزیابی کنید. زمان خوبی دارید تا به یکدیگر نزدیک تر شوید و به هم کمک می کنید که یکدیگر را بهتر بشناسید. متخصص برقراری ارتباط عطارد زمانی را در نشانه عاطفی نمودار شما در اوایل ماه ژوئن سپری می کند و به شما این فرصت را می دهد که خود را برای شریک عاطفی تان آزادانه بیان کنید. آنقدر به یکدیگر نزدیک خواهید شد که هر دو می توانید صادقانه و آزادانه در ارتباط با همه چیز با یکدیگر صحبت کنید. اما باز هم دیواری برای خود داریدولی به این معنی نیست که نمی خواهید درباره چیزی صحبت نکنید. شریک عاطفی تان مجبور است که سخت کار کند تا شما را از مودی که دارید بیرون بکشد. اما ارزش دارد زیرا متوجه خواهید شد که چقدر او به شما اهمیت می دهد. ونوس زمانی را در تابستان در نشانه شما سپری می کند، شما در حالت محافظت کننده قرار دارید. شبیه مرغ مادر که از جوجه هاش محافظت می کند هستید. سعی نکنید که با این رفتار شریک عاطفی تان را اذیت کنید. اوج های عاطفی و روانی تحت تاثیر این نفوذ قرار می گیرند، اما شما تیرماهی های عزیز همه چیز را نمی توانید خیلی زود تغییر دهید. هر کاری که لازم است انجام خواهید داد تا عشق خود را ثابت کنید.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص مجردین تیر ماه

آیا احساس می کنید که به عنوان زن و یا شوهر در رابطه قرار دارید؟ این موضوع درست است که زمانی در رابطه هستید بسیار محافظه کار می شوید، اما خودتان را شوخی نگیرید تیرماهی های عزیز. بین تنهای و تنها شدن فرق زیادی وجود دارد، و می توانید در سال 2019 به تنهایی پرواز کنید. با این حال، ونوس – زحل در برج جدی در ماه فوریه بهم می پیوندند در این زمان خیلی تلاش می کنید که خوشبین باشید. ممکن است احساس کنید که کل دنیا از شما انتظار دارند که این موضوع می تواند دلسرد کننده باشد. ملاقات با اشخاص جدید امکان پذیر است، اما زمان خوب نیست. با افراد اشتباه دست رفاقت ندهید. باید صبور باشید. نپتون در فصل تابستان عقب نشینی می کند، مخصوصا اگر از یک موقعیت عاطفی اجتناب کنید زیرا نمی خواهید با واقعیت روبه رو شوید. زمانی که نپتون از جایی که پنهان شده بود خارج می شود یک شرایط رویایی به وجود می آید. در این زمان تمایل دارید که در ابرها سیر کنید. آیا راحت نیست؟ بله شاید کمی ناخوشایند باشد. اما بعد از گذشت این شرایط احساس خیلی خوبی پیدا خواهید کرد. ونوس وارد برج صورت فلکی در ماه نوامبر می شود، که نسبت به زندگی عاطفی تان خوشبین خواهید شد، اما همچنان انرژی برای جستجو کردن ندارید. دقیقا این زمانی که شما می توانید شخصی را پیدا کنید و با ماجراهایی بزرگی روبه رو شوید، اما آیا عشق حقیقی به پایان رسیده است؟ شاید نه. می توانید سرگرمی های زیادی را با یکدیگر داشته باشید، اما پیدا کردن همچین شخصی همیشه آسانی نیست. فقط از رابطه ای که دارید لذت ببرید و بعد که شرایط محیا شد برای جدا کردن راه تان تصمیم بگیرید.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2019 متولدین تیرماه

اگر شما منتظر یک فرصت بزرگ در سال 2019 هستید امسال می توانید آن را دریافت کنید. برج حوت در ماه جدید در اوایل ماه مارس بر روی کار و حساب های بانکی شما تاثیر می گذارد. و به شما چیزهای زیادی نشان می دهد، مخصوصا اگر استعدادها و خلاقیت هنری داشته باشید. رویاهای بزرگی دارید تیرماهی های عزیز که در این سال می توانید آن ها را محقق کنید. اگر در استعدادهای هنری خود تردید و شک دارید می توانید آن ها را گسترش دهید. عطارد زمانی که وارد نشانه شما در اواسط ماه جولای می شود عقب نشینی می کند و این بهترین خبری که می توانید بشنوید نمی باشدو اگر در انتظار چیزی هستید بهترینش را دریافت خواهید کرد. باید بسیار احتیاط کنید چون در این زمان ارتباطات تان بسیار حساس می شود. در یک جلسه که فرصت مهمی برای شماست ممکن است گریه کنید. در این زمان باید محکم باشید. زمانیکه مریخ قدرتمند وارد بخش اجتماعی و همکاری برج میزان در اوایل ماه اکتبر می شود فرصت های زیادی بر سر راه شما خواهد آمد، مخصوصا اگر موافقت کنید و به مصالحه برسید. دقت کنید که یک معامله بزرگ را خراب نکنید. زیرا تمایل ندارید که یکسری چیز ها را به دست آورید. جابجایی های زیاد شغلی در این نفوذ برای تیرماهی های عزیز رخ می دهد. فقط باید مواظب رفتار پرخاشگرانه ی خود باشید. اگر کسی به بالا نمی رسد دلیل بر این نیست که عصبانی شود.

طالع بینی سال 2019 متولدین مرداد ماه

همه چیز برای شما خوب است زیرا که دقیقا در راهی قرار دارید که خودتان دوست دارید! اما در سال 2019 بیشتر از آن چیزی که انتظار می کشید به دست خواهید آورد. چگونه سال خود را آغاز می کنید وقتی که ماه کامل در نشانه شما تا اواخر ژانویه قرار دارد؟ و بالا آن یک ماه گرفتگی است! چیزهای سخت برای شما پنهان شده است مخصوصا در ارتباط با احساسات واقعی تان – و رویاها و تمایلاتی که دارید. فرصت بسیار بزرگی نصیب شما خواهد شد. و از خوشحالی می خواهید این مسئله را همه جا بازگو کنید. اما تمایل ندارید که اخبارهای بد رو با دیگران به اشتراک بگذارید زیرا شما یک محافظه کار هستید. ماه جولای یک ماه مهم به همراه مریخ، خورشید و ونوس است که همگی در نشانه شما قرار دارند. مریخ با برج اسد در اوایل ماه جولای یک شروع قدرتمند برای شماست. پروژه ای را انتخاب خواهید کرد و آن چیزی که لازم است را یاد خواهید گرفت. آن چه که دستور کار شما قرار دارد شما را مصمم می کند که به بهترین نحو ممکن آن را انجام دهید. ونوس جذاب در نشانه شما در اواخر ماه جولای قرار دارد و تمرکز شما را بر روی زندگی شخصی تان بیشتر می کند و زندگی عاطفی تان را تحت تاثیر قرار می دهد. شما می خواهید که از جانب خانواده ، دوستان و همکاران تان مورد احترام قرار بگیرید. خودتان را باور دارید و می دانید که چقدر عالی هستید. خوب پس چرا دیگران نمی توانند این را تایید کنند؟ تعریف و تمجیدهایی که از شما می شود تا شش هفته آینده بهتر خواهد شد. هنگامی که احساس کنید در مرکز جهان هستید زندگی برای شما راحت تر خواهد شد. متخصص ارتباطات عطارد وارد نشانه شما در اواسط ماه اوت می شود و شما به راحتی می توانید بیشتر از گذشته ارتباط برقرار کنید. دوست دارید که در رسانه های اجتماعی جهشی داشته باشید و در ارتباط با موفقیت هایی که به دست می آورید پست های زیادی را بگذارید.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص متاهلین مرداد ماه

زمان می برد تا رابطه ای برقرار شود، و این کار را در سال 2019 انجام دهید. ونوس عشق در برج جدی قرار دارد زمانی که او پلوتو را در اواخر فوریه ملاقات می کند، تمایل دارید تا تغییراتی را ایجاد کنید. برج جدی بر روی اهداف تمرکز می کند، بنابراین برخی از برنامه های تان را در محیط کار وارد کنید تا در آینده بتوانید با شریک عاطفی تان جشن بگیرید. مریخ و برج اسد در اوایل جولای برابر با یک زندگی زناشویی قوی است. بنابراین میل شما بسیار افزایش پیدا می کند. دوست دارید آن طوری که می خواهید رفتار کنید و شریک عاطفی تان نیز به این موضوع اعتراضی نخواهد کرد. شما اطمینان خاصی به اقدامات خود دارید اما زمانی که طبق برنامه شما برخی چیز ها جلو نمی رود باعث خجالت تان می شود. این اتفاق برای اکثر مردادماهی ها خواهد افتاد. در اویل ماه اکتبر ارتباط با شریک عاطفی تان شدیدتر و قوی تر خواهد شد زمانی که عطارد زمانی را در برج عقرب سپری می کند. بحث در ارتباط با زندگی زناشویی و نحوه آن یکی از سرگرمی های شما محسوب می شود. این شواهد نشان می دهد که شما همچنان جذاب و پر شور و حرارت هستید. بنابراین نگران نباشید و آن را به صورت فیزیکی نیز نشان دهید. ماه کامل در برج حمل در اواسط ماه اکتبر برای شما هیجانات آتشین به ارمغان می آورد و برای شما سرگرم کننده است که چیزهای جدیدی را با یکدیگر بررسی کنید. زمان زیادی برای شما وجود دارد که هر دو به یکدیگر عشق بورزید.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص مجردین مرداد ماه

شما عشق را در سال 2019 به دست خواهید آورد. عطارد 3 دوره عقب نشینی می کند – در ماه مارس، جولای و نوامبر، اما قبل از آن اعتصاب می کنند و ارتباطات را از بین می برند. عطارد - پلوتو در برج جدی کارآمد در اواسط ماه ژانویه بهم می پیوندند که شما را عمیقا به فکر فرو می برد. اگر مسائل و مشکلات ناراحت کننده عاشقانه وجود دارد و تمایل دارید که آن ها را ازبین ببرید زمان آن فرا رسیده است. اگر نمی توانید به تنهایی این کار را انجام دهید می توانید مشورت بگیرید و راهی مفید برای آن پیدا کنید. به یاد داشته باشید که عطارد سخنگو از نشانه شما در ماه اوت خارج می شود، بنابراین نباید هیچ مشکلی در صحبت کردن با افرادی که می شناسید داشته باشید. یک هدیه دارید و نگاه به شما بسیار جذاب است. درسته که همیشه نمی دانید دقیقا چه چیزی درست است اما اعتماد بنفسی که دارید به شما اجازه می دهد که در هر موقعیتی درخشش داشته باشید. در اواخر ماه سپتامبر پاییز رو به پایان است زندگی عاطفی تان دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد. پاییز زمان برداشت است. فرصتی خواهید داشت تا آن چیزی که کاشته اید را برداشت کنید. در بیشتر موارد این امر مثبتی خواهد بود اما همچنان می تواند دارای نکات منفی نیز باشد مرداد ماهی عزیز. اگر در بقیه سال کاری نکرده باشید ممکن است در این زمان ناراحت باشید.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2019 متولدین مرداد ماه

اگر بر روی علائق خود و همینطور کارهای گروهی تمرکز کنید در سال 2019 به موفقیت های بیشماری دست پیدا می کنید. مریخ رفیق برج حمل آتشین در روزهای اول سال است. بنابراین در این زمان شما در حال حرکت هستید. به مدت چند هفته قدرت خوبی دارید و از شور و ذوق زیادی بهرمند هستید. بهتر است که بر روی اهداف خود تمرکز کنید و وظایف خود را انجام دهید. حتی در این مدت انجام دادن چندین کار به صورت همزمان آسان می شود. بهترین زمان است که مسیرهای کوتاه را انتخاب کنید. بهتر است که با یک تیم کار کنید. مریخ در اوایل ماه جولای وارد نشانه شما می شود، اعتماد بنفس تان به سقف می رسد. موفقیت برای شما تضمین شده است. زمانی که خورشید به سمت نشانه شما در اواخرماه جولای تا اوت جابه جا می شود یک فرد کمک کننده به نظر می رسید. شما جزئی از نشانه هایی که در کسب و کار جدی هستند نیستید. شما دقیقا می دانید که چه زمانی برای کار مناسب است. کسب و کار و تجارت در حال حاضر می تواند بسیار سرگرم کننده و جذاب باشد. خورشید – عطارد در اواسط ماه نوامبر به یکدیگر می پیوندند و تمرکز شما را بر روی ارتباطات تان جذب می کنند. زمانی که ذهن تان مشغول یک رویداد و یا ارائه است. ذهن خلاق و کنجکاوی که دارید به شما کمک بسزایی در زمینه های انتخابی تان می کند بنابراین از راه های جدید برای موفقیت های خود استفاده کنید. اگر به دنبال کار هستید این زمان عالی برای انجام این کار می باشد. رئیس تان به دلیل داستان های شما می خواهند که همه چیز را در ارتباط با شما بدانند.

طالع بینی سال 2019 متولدین شهریور ماه

در سال 2019 موفقیت های بسیار را کسب خواهید کرد. امسال را با قرار گیری ماه کامل در نشانه شما در ماه فوریه آغاز خواهید کرد. که بخشی از ان در عواطف و احساسات و بخشی دیکر در منطق است. همانطور که دائما برای بهترین ها مبارزه می کنید این تضاد باعث خواهد شد که سریع تر به اهدافی که دارید برسید. البته می تواند گیج کننده باشد، اما تعادل برقرار کردن میان این دو موضوع به شما کمک ویژه ای می کند و دقیقا می دانید که کجا هستید چه می خواهید و به کجا قرار است بروید. ماه اوت یک ماه پر مشغله ای برای شماست. انرژی مهمی وارد نشانه شما می شود. (مریخ، ونوس، خورشید و عطارد.) مریخ با برج سنبله جزئیات را بررسی می کنند، بنابراین به دنیال آن می گردید که کدام پروژه نیاز دارد به اتمام برسد و یا نیاز به بررسی دارد. ونوس در نشانه شما یک رویکرد عملی برای عشق و پول است، هر کدام که در حال استفاده از آن هستید. در این موضوعات ریسک نکنید، منطقه های راحتی نیستند. خورشید بخش های عملی در زندگی تان را روشن می کند و نیاز است تا از جزئیات مراقبت کنید. چیزهای کوچک در حال حاضر بسیار مهم خواهد شد. البته مهمترین موضوعی که در پایان ماه اوت اتفاق می افتد زمانی است که سیاره حاکم بر شما به خانه می رود. عطارد در برج سنبله بسیار هوشمند، عملی و ارتباطی است. بنابراین پس شما در هیچ زمینه ای مشکل نخواهید داشت. عطارد در سه دوره عقب نشینی می کند (مارس، جولای و نوامبر) در تمام نشانه های آب، اما رویکرد عملی بهترین گزینه برای حل مشکلات است.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص متاهلین شهریور ماه

زندگی عاطفی در سال 2019؟ عملکرد با عشق مخلوط است. در اواسط فوریه مریخ – زحل به یکدیگر می پیوندند که باعث می شود با وجود رابطه ای که دارید احساس تنهایی کنید. داشتن همچین احساسی طبیعی است، اما آیا حقیقتا چیزی اشتباه است؟ سعی کنید روابط تان را با افراد دیگر مقایسه نکنید. شما منحصر بفرد هستید. ونوس – مریخ در اواخر ماه اوت در نشانه شما به یکدیگر می پیوندند و یک اشتیاق باورنکردنی را برای شما به ارمغان می اورد. شاید تظاهر باشد اما انرژی طولانی مدتی را برای شما به ارمغان می آورد. زمانیکه به شما اجازه می دهد تا شما حساس و اغوا کننده باشید بر رابطه تسلط پیدا خواهید کرد و اتفاقات غیرمنتظره و خارخ العاده رخ خواهد داد. از دیوارهایی که برای خود ساخته اید بیرون بیایید و متاسف نباشید. ماه تولد شما دقیقا در همین زمان شروع می شود، و عشق بیشتر عملی است و به این معنی نیست که به شریک عاطفی تان اختصاص ندارید. در حقیقت، عشق تان را نشان دهید از طریق کارهایی که می توانید انجام دهید و یا از طریق مکان هایی که می توانید با یکدیگر باشید و به او نشان دهید که مراقبش هستید. مشتری با ارزش وارد برج جدی حقیقی در اوایل ماه دسامبر می شود. جذب آموزش هایی در ارتباط با افزایش عشق می شوید. شما احساساتی نیستید، اما دوست دارید حقیقت های عشق و عاطفه را بیاموزید همانطور که در حال بررسی شان هستید. ژست های عاشقانه را نمی توانید به خود بگیرید اما به یادداشته باشید که هرکسی می تواند این کارها را انجام دهد.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص مجردین شهریور ماه

نمایش را متوقف کنید! زندگی عشقی شما در سال 2019 به صورت عادی پیشرفت می کند. سیاره حاکم بر شما عطارد در اواسط ماه ژانویه به پلوتو در حال تفکر عمیق با یکسری جزئیات در برج جدی می پیوندد، بنابراین شما بسیار بر روی خود تمرکز می کنید و خودتان را مورد ارزیابی قرار می دهید. اگر اخیرا مشکل عاطفی داشتید که نمی توانستید حلش کنید و یا حتی درک کنید، کمک گرفتن می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. مشاوران و متخصصان می تواند در چالش های دیگر نیز شما را یاری دهند. ممکن است همچنین از طریق پژوهش و تحقیق چیزهایی یاد بگیرید که بتوانید عشق را از منطق جدا کنید. عطارد زمانی را در برج ثور صبور در شروع ماه می سپری می کند، بنابراین مضطرب نباشید درباره اینکه آیا دیگران درست می گویند یا نه ! از ارتباطات سنتی بیشتر استفاده کنید بجای استفاده از مسیج دادن نامه بنویسید. از احساس مشترک خود استفاده کنید شهریور ماهی های عزیز. اگر دیگران پاسخی به شما نمی دهند شاید دوست ندارند و یا ممکن است پاسخی که شما می خواهید بگیرید را ندانند؟ چیزی را برای خود شخصی نکنیدهمیشه یک توضیح منطقی وجود دارد. ملاقات با اشخاص جدید در ماه جدید در نشانه شما در اواخر ماه اوت هیجان انگیز است. مخصوصا اگر در شرایط روزمره آن ها را ملاقات کنید. ممکن است جذب شخصی شوید که در یک فروشگاه کار می کند و این احساس جذابیت دوطرفه باشد. برخی از زوج ها همچین داستان های جالب و زیبا را برای اولین ملاقات خود دارند. درست است که امسال خوشحال هستید اما چیزهایی که اهمیت کمی دارند را نیز به یاد داشته باشید همان ها هم می توانند جالب باشد.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2019 متولدین شهریور ماه

سال 2019 می تواند سالی باشد که به پتانسیل های خود برسید! مریخ قدرتمند با برج حمل جاه طلب امسال را با انرژی زیادی برای شما شروع می کند. بله تا در ماه ژانویه بتوانید بسیار سریع کار کنید. مریخ در برج حمل یک رقابت سخت را برای شما به ارمغان می اورد ولی شما در عاقبت برنده خواهید شد. و تا شش هفته بعد از آن احساس خیلی خوبی خواهید داشت. می توانید پیوستن مریخ – اورانوس را در اواسط فوریه دنبال کنید که یکسری محدودیت ها را در زندگی حرفه ای برای شما به وجود می آورد. وقتی از این محدودیت ها وموانع عبور کنید موفقیت از آن شما خواهد شد. در ماه می مشتری عقب نشینی می کند و یک رابطه مثبت را با ونوس در شروع ماه برقرار می کند به این معنی است که اهداف مالی و پولی تان در کانون توجه قرار می گیرند. ممکن است نخواهید که زیاد جنب و جوش داشته باشید اما برخی سرمایه گذاری ها و فرصت های کسب و کاری وجود دارد که خیلی امیدوار کننده هستند. ارزش های خوب در حال حاضر به آسانی پیدا می شوند زیرا که چشم انداز خوبی از نظر معامله و کیفیت دارید. این دو را در زندگی خود نیز به کار ببرید. می توانید از زندگی خود بدون هیچ احساس گناهی لذت فراوانی ببرید مخصوصا زمانی که خورشید و مریخ در نشانه شما در اوایل ماه سپتامبر یکدیگر را ملاقات می کنند. اما به این معنی نیست که هر چیزی را که میگیرید اثبات شده است. شما به سختی کار می کنید که به رفاه برسید. ایجاد یک انرژی می تواند شما را کارآمدتر کند. اگر به دنبال یک شغل هستید این زمان عالی برای پیدا کردن یک شغل خوب و یا ارتقا کاری می باشد و هر جا و هر زمانی که هستید می توانید خودتان را اثبات کنید.

طالع بینی سال 2019 متولدین مهر ماه

بهبود روابط شخصی شما در این سال 2019 برای شما ذخیره شده است. توسط ونوس دوست داشتنی کنترل می شوید، پس بهتر است او را بشناسید و نیازی نیست که دوره های عقب نشینی او را در سال 2019 تحمل کنید. زمانی که او در اواسط ماه سپتامبر در نشانه شماست، همه چیز در یک تعادل خاصی قرار دارند ( دقیقا همانطور که شما دوست دارید.) شما احساس راحتی بسیاری می کنید و چیزی شما را ناراحت نخواهد کرد. ماه جدید در نشانه شما در بهار و در اواخر ماه مارس وجود دارد، به این معنی است که روابط شخصی تان را کانون توجه شما قرار می دهد. در این زمان بر روی معاملات و مشکلات مالی که دارید تمرکز خواهید کرد و ان ها را بهبود خواهید بخشید. در این زمان هیچ چیز غیر ممکن نیست ممکن است شخصی را که مدت زمان طولانی او را ندیده اید ناگهان در برابر شما ظاهر شود و از شما طلب بخشش کند. از آن جایی که این زمان یک زمان تجدید در زندگی تان است و به عنوان یک فرد عادلانه بله را خواهید گفت. خورشید زمان خود را در نشانه شما به مدت یک ماه از اواخر ماه سپتامبر سپری می کند. بنابراین انتظار می رود که یک اتصال میان خورشید و ونوس به وجود آید. امسال به تعمییر یکسری وسایل خواهید پرداخت که در امسال برای شما کارایی ندارند. زمان آن است که بر روی روابط تان تمرکز کنید، نه فقط رابطه عاشقانه بلکه رابطه کاری و رابطه خانوادگی . می خواهید که هماهنگی و سازش را در تمام بخش های زندگی تان وارد کنید. اگر یک شعار شخصی داشته باشید شاید این باشد "چرا نمی توانیم همه چیز را در امتداد هم به دست آوریم؟".

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص متاهلین مهر ماه

ونوس در کنار شماست میزانی های عزیز! ونوس همچنین در برج ثور به صورت ثابت است و در اواسط ماه می این اتفاق می افتد. این یک انرژی ثابت و احساسی است که باعث می شود رابطه تان در بهترین حالت قرار بگیرد – یا حتی بدترین حالت این است که شما بیش از حد مالکیت داشته باشید. می دانید که یک خصوصیت خوبی دارید – و هر کاری را که انجام می دهید می خواهید از آن محافظت کنید – اما مشکل اینجاست. پس به شریک عاطفی خود به عنوان دارایی و یا یک کالا نگاه نکنید. عطارد حاکم بر برقراری ارتباطات است و در اواسط سپتامبر زمانی را در نشانه شما سپری می کند، بنابراین بهترین زمان برای برقراری ارتباط با شریک عاطفی تان در این چند هفته است. اگر می خواهید تصمیمات مشترک مهمی بگیرید، زمان بگذارید. در باره آن صحبت کنید و مواظب تمام جوانب باشید. اگر هنوز زمان برای گرفتن تصمیم وجود دارد ببینید می توانید آن را گسترش دهید. زمانی که برای چیز مهمی برنامه ریزی می کنید هیچ دلیلی برای عجله کردن وجود ندارد. ونوس در عاقبت وارد نشانه شما در ماه سپتامبر می شود. و بر روی خلق و خوی و محیط تان تاثیر می گذارد و برج سنبله در دو هفته پیش در نشانه شما وارد شده بود. در حال حاضر برای روابط تان زندگی می کنید، و سخت کار می کنید که مطمئن شوید همه چیز به صورت خوب و کامل است. می توانید بیش از حد در ارتباط با عشق و احساسات ایده آلیست باشید، اما چه چیزی با این انتظارات اشتباه است؟ فقط به این دلیل است که همه چیز همان طور که شما دوست دارید پیش نمی رود البته به این معنی نیست که در آینده خوب نشود.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص مجردین مهر ماه

هنگامی که در سال 2019 به دنبال عشق می گردید با چشمان خود در مکان های صحیحی جستجو کنید. زمانی که ونوس وارد برج صورت فلکی آتشین در اولین هفته از ماه ژانویه می شود، انرژی عاشقانه شما به صورت عمیقی زیاد می شود. در پایان ماه ونوس – مشتری در صورت فلکی به یکدیگر می پیوندند. به آسانی همه چیز را مخلوط می کند. سعی کنید که دوستی برای خود انتخاب کنید که با یکدیگر به بیرون بروید و زمان خوبی را با یکدیگر داشته باشید. در پایان ماه سپتامبر برج میزان بر روی روابط تان تمرکز می کند، زمان خوبی برای جستجو خواهد بود. احساس می کنید که به صورت خاصی می توانید با جهان ارتباط برقرار کنید. و مشتاق به شناختن افراد و چیزهای جدید هستید. جهان یک جایگاه بزرگ برای قدم زدن است و نمی توانید همینطور دست روی دست بگذارید و منتظر بمانید. احترام و عشق را به دست خواهید آورد. تمایل دارید که به افراد زیبا جذب شوید اما بهتر است که به یک روح دوست داشتنی نزدیک شوید تا یک چهره زیبا. در اوایل ماه اکتبر مریخ وارد نشانه شما می شود، بنابراین بسیار متقاعد کننده و جذاب تر خواهید شد. آن چیزی را که می خواهید به راحتی می توانید به دست اورید اما همیشه تاکتیکی عمل کردن جواب نمی دهد. شما یک متخصص فریبننده هستید. اما با مهارت هایی که دارید با ذهن ها بازی نکنید. در حال رشد یک شخص عادلانه هستید، باید زندگی عاطفی تان را گسترش دهید.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2019 متولدین مهر ماه

برقراری ارتباط کلید است. عطارد در ماه مارس شروع به عقب نشینی می کند. مهمترین چیزی که می تواند از موفقیت جلوگیری کند چیست؟ برنامه های سفر در حال انجام است. اگر برای سفر کاری مهم برنامه ریزی کرده اید احتمالا تاخیری در ان به وجود آید. همیشه یک برنامه پشتیبان داشته باشید و پرونده های مهم و چمدان های خود را مجدد چک کنید. و اطمینان حاصل کنید که در رسیدگی به مسائل مالی همه چیز سر جای خود قرار دارد. با جابجا شدن یک عدد اعشاری به سمت چپ یا راست پیامدهای بزرگی را در بر خواهد داشت. ونوس وارد برج ثور در اواسط ماه می می شوید، و شما بر روی کیفیت تمرکز کرده اید (زمانی که او در برج حمل قرار دارد.) شما عاشق چیزهای لوکس هستید و البته تمایل دارید که درخرج کردن نیز احتیاط کنید سرمایه گزاری های طولانی مدت در کوتاه ترین زمان ممکن اجرا خواهد شد. به خرید خانه و ماشین علاقمندید اما تا مدتی نمی توانید آن را ببینید. زمانی که عطارد وارد برج عقرب در اواخر ماه اکتبر می شود ( در اخرای ماه عقب نشینی می کند.) افکار و روش های برقراری تان شدیدتر می شود. شما در کسب و کارتان بی رحم شده اید و در حالیکه هیچ کاری برای انجام دادن نخواهید داشت هنوز هم تمایل دارید که از روش های تاکتیکی استفاده کنید که دیگران کمی به شما مشکوک خواهند شد. بنابراین برای شما ابزارهایی را به ارمغان می آورد که نتایج امیدوارکننده ای را برای شما در بر خواهد داشت.

طالع بینی سال 2019 متولدین آبان ماه

در سال 2019 چه چیزی می خواهید؟ جایگاه شما کجاست؟ بر روی رویاهای خود در این سال تمرکز کنید و می توانید حدس بزنید؟ به جایگاه بزرگی خواهید رسید. یکی از مزیت هایی که مریخ با خود به همراه دارد، قدرت است که در تمام طول سال به صورت مستقیم قرار می گیرد و شما نگران هیچ چیز نیستید که از دست بدهید. در ماه ژانویه، مریخ در موقعیت برج حمل جاه طلب قرار دارد، انرژی زیادی را به شما می بخشد و می توانید به اهداف خود برسید. موقعیت زحل در خانه است و در تمام طول سال در برج جدی سخت کار قرار دارد. با یک بررسی بزرگ شما برنده خواهید شد. این موقعیت به شما تضمیمن می کند که اگر سخت تلاش کنید به آن چیزی که می خواهید قطعا دست خواهید یافت. احساس استحکام و قدرت دارید. بنابراین بهتر است که به یک کلاس یوگا بروید یا برای خود برنامه ماساژ تنظیم کنید. تا بدن تان نیز به اندازه ذهن تان سلامت و شاد باشد. پلوتو حاکم شماست و در حال سفر به برج جدی مسئولیت پذیر است. تمام جوانب زندگی شما را بهبود می بخشد ازجمله حرفه تان را . پلوتو در طول سال بازگشتی دارد که این دوره در تاریخ اواخر آوریل تا اکتبر است، بنابراین از مشکلات و ناراحتی هایی که در گذشته برای اولین بار رخ داده اند دور باشید. خورشید وارد نشانه شما در اواخر ماه اکتبر می شود و تولد شما شروع می شود در ارتباط با آشنایی های جدید خجالت نکشید. اغلب دوست دارید که دستاوردهای خود را برای خود حفظ کنید، اما تمایل دارید که برای موفقیت هایی که در طول سال کسب کرده اید جشن بگیرید و خوشحال باشید.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص متاهلین آبان ماه

همه زوج ها از نظر احساسی بالا و پایین می شوند و این موضوع طبیعی است. وقتی از نظر روحی با همسر خود یکی هستید هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند شما را از هم جدا کند. زمانیکه ونوس نشانه شما را ترک می کند در اواخر ماه ژانویه این اتفاق رخ می دهد، از شدت رابطه تان کمی کم می شود، اما این موضوع الزاما بد نیست. صورت فلکی قوس در یک نشانه آتش است، بنابراین همچنان لحظات عمیق را در زندگی خودتان خواهید داشت. ممکن است انرژی خود را از دست بدهید اما صورت فلکی به شما کمک می کند که در کنار شریک عاطفی تان خاطرات خوبی را با یکدیگر بسازید. خلق و خوی شما زمانی که مریخ وارد برج احساسی سرطانی می شوددر اواسط می، تحت تاثیر قرار می گیرد. در این زمان ممکن است شریک احساسی تان شما را نامید کند. احتمالا زمان کمی باشد مخصوصا اگر شریک عاطفی تان منطقی باشد و بر روی واقعیت تمرکز کند. غیر ممکن است که بتوانید نامیدی خودتان را پنهان کنید، مخصوصا زمانی که در کنار یکدیگر هستید. شما باید همه چیز را در اوایل ماه سپتامبر فراموش کنید، و این زمان جذابیت است که ونوس – پلوتو (با یک عقب نشینی) با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. هیجان انگیز است زمانی که متوجه می شوید عمیقا با شریک عاطفی تان در عشق هستید و به صورت جدی در زندگی یکدیگر قرار دارید. شانس موفقیت تان بسیار زیاد است.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص مجردین آبان ماه

آبان ماهی های عزیز شما در جایگاه خودتان خوب هستید ایا حاضرید که در سال 2019 روح خودتان را به عنوان شریک عاطفی پیدا کنید؟ ونوس- مریخ در اواسط ماه ژانویه ارتباط دارند و شما احساسات مخلوطی خواهید داشت به همین دلیل به یکی از سفرهایی که همیشه دوست داشتید بروید. انرژی زناشویی خودتان را متعادل کنید. زیرا به شما کمک می کند که کمی غیر قابل دسترس تر شوید. باید همچنین توجه داشته باشید که ونوس، سیاره عشق است، که در تمام طول سال به صورت مستقیم قرار می گیرد. و به شما این امکان را می دهد که رابطه معنی داری را برقرار کنید و روابطی که آینده ای ندارند را به پایان برسانید. این امر موقعی است که ونوس زمانی را در نشانه های آب می گذراند، به دلیل اینکه ونوس و برج حوت در یک رقابت آسمانی هستند، آن ها یکدیگر را در اوایل ماه مارس ملاقات می کنند که برای شما فرصتی به همراه دارد که شخصی را ملاقات کنید که لحظات عاشقانه ای را با یکدیگر داشته باشید. در اواخر آوریل خورشید در حال جابجا شدن است، و شما را قادر می سازد که بر روی اصلی ترین موضوعات تمرکز کنید. ونوس – مشتری در اوایل ماه سپتامبر در فاصله 180 درجه از یکدیگر قرار دارند که زمان عالی است برای سرگرمی اما برای تعهد دادن زمان خوبی نیست. از وابسته بودن به حس ششم تان و همینطور دوستی با افراد ناباب اجتناب کنید. اگر احساس خوبی ندارید کاری انجام ندهید.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2019 متولدین آبان ماه

اکثر آبان ماهی ها موفق خواهند شد، و در سال 2019 تمام پول و قدرت را جذب خواهند کرد؟ اگر جواب بله است زحل در اتمام طول سال در برج جدی سخت کوش قرار دارد، و در اوایل ماه ژانویه با خورشید متصل می شود که شما را قادر می سازد تا بر روی اهداف خودتان متمرکز شوید. زمانی که خودتان را وقف کار و انجام پروژه های تان می کنید حتما پول زیادی را به دست خواهید آورد. به دنیال کار هستید؟ از تلاش دست بر ندار. رزومه خود را در برابر افراد حقیقی قرار دهید. سخت کار کنید و ارتباط برقرار کنید. زمانی که عطارد در برج حوت در اوایل ماه مارس عقب نشینی می کند تاثیرات منفی را بر بخش حرفه ای و مالی تان می گذارد. و تا زمانی که ماه به پایان برسد ادامه دارد. به دلیل اینکه عطارد منطقی میزبان برج حوت احساساتی است یک عقب نشینی رخ می دهد که موجب استرس خواهد شد. ارتباط برقرار کردن به صورت واضح بسیار سخت و غیر ممکن می شود، بنابراین توسط مسیج و یا پست های صوتی پیام های خود را ارسال کنید. صورت حساب های خود را چک کنید تا از اشتباهات بانکی جلوگیری کرده باشید. شاید یکی از بارزترین زمان هایی که مریخ وارد برج سنبله می شود در اواسط ماه اوت باشد. در واقع باعث اضافه کاری شما خواهد شد. جلسات، اداره کردن و کار کردن برای کمیته ها و .. . نفوذی که برج سنبله برای شما به وجود می آورد به طرز شگفت آوری بر روی کارهای خود متمرکز خواهید شد. انگیزه مالی داشتن مهم است که سرانجام موجب رسیدن به یک شغل عالی می شود که شما در این زمان آن را خواهید داشت. شما سزاوار ارتقا شغلی و افزایش درآمد خودتان هستید.

طالع بینی سال 2019 متولدین آذر ماه

شما همیشه می خواهید که چیزهای جدیدی را یاد بگیرید، بنابراین سال 2019 درس های ارزشمندی را به شما می دهد؟ به نظر می رسد! مشتری گران قیمت، تا اوایل ماه دسامبر از نشانه شما خارج می شود، بنابراین می توانید یک هماهنگی را به دست آورید. اعتقادات شما در مرکز و در جلوی شماست اما دوست ندارید که کسی را نصیحت کنید. شما در لحظه زندگی می کنید و مانند دیگران اعتقادی به دفاع کردن ندارید. از اوایل ماه آوریل تا اوت مشتری عقب نشینی می کند آگاه باشید زیرا در این مدت بازتاب بیشتری را خواهید داشت. با توجه به آن چه که واقعا اعتقاد دارید فکر کنید و زندگی کنید. ماه کامل در نشانه شما در اواسط ماه ژوئن قرار دارد، ایمان تان را می توانید تجدید کنید. زمان خوبی برای یادگیری و تمرین است. اگر به تازگی احساس ناراحتی دارید ماه کامل شما را آرام می کند و به شما کمک می کند تا دلایل آن را متوجه شوید. این درس ها را نادیده نگیرید. گذشته به ما چیز های زیادی را یاد می دهد. عطارد پرحرف زمانی را در نشانه شما در اوایل ماه دسامبر سپری می کند. زمانی است که سومین عقب نشینی خود را انجام می دهد. و همچنان برخی از اثرات آن باقیمانده است. پس انتظار داشته باشید که در این مدت کمی سخت تر از هر زمانی ارتباط برقرار کنید. در قسمت مثبت قضیه عطارد در نشانه شما اخبار خوبی برای شما دارید اگر می خواهید چیز جدیدی یاد بگیرید و یا در کلاسی ثبت نام کنید این کار را انجام دهید زمان خوبی برای انجام این کار است.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص متاهلین آذر ماه

زمان آن است که نسبت به عشق جدی باشید؟ سال 2019 زمانی است که یک تعهد بزرگی را خواهید داد. ونوس عاشق زمانی را در برج جدی در اوایل ماه فوریه سپری می کند، این زمانی است که شما نسبت به عشق خود بسیار جدی خواهید شد. ایا وقتی می خواهید که به سطح بعدی در برخی مسائل پیش بروید تردید دارید؟ چه اتفاقی قبلا افتاده؟ ممکن است قبل از اینکه ازدواج کنید یا بچه دار شوید و یا خانه جدیدی بخرید مشکلی وجود داشته باشد. این چیزها اهمیت ندارند فقط آن چیزی را که می خواهید به سطح بعدی برسانید. یک خورشید گرفتگی در برج اسد و بقیه برج ها در اوایل ماه جولای باعث حرکت خلاقانه و جاه طلبانه شما می شود. زمان آن است که عشق تان را به همسرتان نشان دهید و بعد ببینید که با اینکار چه احساسی دارید. این گرفتگی در تمام نقاط جهان قابل دیدن نیست، اما به عنوان یکی از نشانه هایی که دوست دارید سفر کنید می توانید با یکدیگر برنامه ریزی کنید و به مکانی بروید که بتوانید با یکدیگر این خورشید گرفتگی را تماشا کنید. یک کار خلاقانه و عاطفی است. خورشید وارد نشانه شما در اواخر ماه نوامبر می شود و بعد برج عقرب وارد خواهد شد که انرژی شما را افزایش خواهد داد. شما نسبت به دوستان شریک زندگی تان حسادتی ندارید اما ممکن است دچار سوظن هایی شوید که مربوط به زمان گذشته است. شما نسبت به رابطه تان متعهد هستید، اما همچنان دنبا را فراتر از این رابطه ای که دارید می بینید. در تصویر بزرگتر بسیار شگفت انگیز است.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص مجردین آذر ماه

کلید روابط عاشقانه در سال 2019 چیست؟ ساده است. بسیاری از صورت فلکی قوس آزاد هستند اما هر شب را به تنهایی سپری می کنند تا پیر شوند. اخبار خوب برای شما این است که در انتهای ماه ژانویه ونوس – مشتری به یکدیگر می پیوندند و زمان عالی را برای شما به همراه شریک عاطفی تان فراهم می کنند. همه چیز به نظر می رسد که ساده تر از همیشه است. شما جذاب افرادی می شوید و در این زمان بیشتر از هر زمانی است. لحظات عاشقانه گاه به گاه دارید دقیقا همانطور که دوست دارید. خورشید و ونوس یکدیگر را در برج اسد در اواسط ماه اوت ملاقات می کنند، و خلاقیت عاطفی شما را پر رنگ تر می سازد. کار خلاقانه ای انجام دهید حتما نیاز نیست که پول آن چنانی خرج کنید تا زمان خوبی با یکدیگر داشته باشید. با شخصی جدید احساس راحتی می کنید زیرا که می توانید به راحتی صحبت کنید. البته برای شروع مکالمه استفاده از موضوعات بی اهمیت کمک می کند. هر کس می تواند آه حسرت بکشد زیرا که امسال برای شما ونوس عقب نشینی ندارد و امسال از نظر عشقی برای شما یک سال پربار است. همیشه پر انرژی و مثبت هستید. مود احساساتی دارید اما زمانی که ونوس در نشانه آتش است و هنگامی که او در اوایل ماه نوامبر وارد نشانه شما می شود، عشق می تواند یک تجربه یادگیری عالی باشد. درباره افراد جدید دوست دارید یاد بگیرید، پس قرار ملاقات ها بیشتر جنبه سرگرمی برای شما خواهند داشت. تجربیات بد را با دیگران به اشتراک خواهید گذاشت مانند هرکسی اما این زندگی است. و ملاقات با افراد جدید به عنوان سرگرمی نتیجه ی عاشقانه ای را برای شما به همراه نخواهد داشت.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2019 متولدین آذر ماه

در سال 2019 فرصت های عالی بر سر راه تان خواهد آمد. آیا شما از این فرصت ها نهایت بهره را می برید؟ ونوس حاکم بر عشق و پول است و زمانی که وارد برج دلو در شروع ماه مارس می شود، می توانید از روش های خلاقانه درآمد کسب کنید. شما از یادگیری چیز های جدید و یا ایده های خلاقانه ترسی ندارید اما قبل از اینکه سرمایه گذاری کنید باید تمام نکات را در نظر داشته باشید و تحقیق و بررسی های لازم را انجام دهید. باید زمانی را صرف مشکلات خود کنید. در خارج از محدوده خودتان فکر کنید این اولین بخش از به دست آوردن سود در سال 2019 می باشد. زحل در یک دوره عقب نشینی می کند بین اوایل ماه آوریل تا اواسط دسامبر که بر روی قدرت عملی تان تاثیر می گذارد. زحل در برج جدی سخت کوش در تمام طول سال است، بنابراین می توانید که کارهای تان را انجام دهید، اما عقب نشینی که دارد شما را به چالش می کشد. صبر چیزی که شما دوست دارید نیست، اما نیاز است که در برابر عقب نشینی زحل صبر پیشه کنید. مشتری نشانه شما را در اوایل ماه دسامبر ترک می کند و وارد برج جدی منظم می شود. فرصت های کوچک تبدیل به فرصت های بزرگ خواهند شد. از آن جایی که نگاه سرد به کسب و کار خود دارید، حتما در کسب و کارتان پیشرفت خواهید کرد و پول هایی را به آسانی کسب می کنید. شما می دانید که برای رسیدن به موفقیت باید به سختی تلاش کنید پس سریعترین راه برای ثروت منجر به موفقیت نخواهد شد.

طالع بینی سال 2019 متولدین دی ماه

در سال 2019 سودهای زیادی برای شما ذخیره شده است! ماه جدید در برج جدی وجود دارد که خورشید گرفتگی در شروع ماه ژانویه آغاز می شود، زمان عالی است که سال را با ایده های خودتان شروع کنید. شما بسیار جاه طلب و بلند پرواز هستید. و این خصوصیات شما را در رسیدن به اهداف تان یاری می کند. پس این ماه جدید راه را برای شما در سال 2019 باز می کند. نشانه های زیادی در مسیر زندگی تان وجود دارد که به شما کمک می کند تا راه درست را بروید. به دنیا توجه بیشتری نشان دهید مخصوصا زمان یکه به شما چراغ سبز نشان می دهد. سیاره زحل حاکم بر شما در این سال است، فر صت های زیادی را برای موفق شدن شما در حوزه های مختلف زندگی به شما نشان می دهد. دوست دارید که زمان بگذارید و جزئیات تمام کارهایی که می خواهید انجام دهید قبل از هر گونه اقدامات بررسی کنید. زیرا درست به اتمام رساندن برای شما بسیار اهمیت دارد. از اواخر آوریل تا اواسط سپتامبر زحل عقب نشینی میکند، در صورت لزوم در این مدت به دیگران کمک کنید. پلوتو به صورت مستقیم در نشانه شما در اوایل ماه اکتبر قرار دارد، و این تنها تغییرات بزرگ برای شما نخواهد بود، از تمام نشانه ها شما این حرکت سیاره ای را بیشتر احساس خواهید کرد. در حال حاضر فرصتی دارید که چیزی را بازسازی کنید. احتمالا در این عقب نشینی راهی را اشتباه رفته باشید بنابراین شروع به بازسازی کنید و مجدد اقدام کنید.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص متاهلین دی ماه

شما در سال 2019 عشق را اولویت قرار می دهید. در شروع سال خورشید در نشلانه شما قرار دارد، بنابراین شما اعتماد بنفس زیادی دارید و چیزی که در افکار خود دارید به آن می رسید. در عشق به همراه شریک زندگی تان احساس امنیت زیادی می کنید. با این وجود انرژی که از طریق پیوستن خورشید و پلوتو در اواسط ژانوی در نشانه شما وجود دارد می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. شما دوست دارید که حقیقت را بدانید اما برخی مسائل بهتر است که بررسی نشود. اگر می خواهید که چیزی را بدانید فقط باید از شریک عاطفی تان سوال بپرسید. عطارد در برج حوت احساسی در ماه مارس عقب نشینی می کند، به این معنی است که برای برنامه ریزی عاشقانه زمان سختی است. در این زمان می خواهید که بیشتر از حد معمول خودتان را بیان کنید که باعث ایجاد سوتفاهم می شود و خسته کننده به نظر می رسید. ونوس وازد نشانه شما در اواخر ماه نوامبر می شود، بنابراین انرژی عاشقانه زیادی دارید که تا پایان سال ادامه دارد. شما اماده هستید تا نسبت به رابطه تان جدی باشید اما آیا شریک احساسی تان هم همین حس را دارد؟ اطمینان حاصل کنید که دوستان و خانواده تان در ارتباط با اهداف شما می دانند تا بتوانند از شما حمایت کنند. زمانی که تصمیم می گیرید تا تلاش کنید حتما موفق خواهید شد. امسال روابط خودتان را بهبود خواهید بخشید.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص مجردین دی ماه

انگیزه کافی برای بازی کردن در سال 2019 را خواهید داشت. خورشید در شروع سال در نشانه شما قرار دارد( و تا پایان ماه دسامبر ادامه دارد.) بنابراین در این مدت می توانید از احساس تعهد و اعتماد بنفس خود مطمئن شوید. هنگامی که به گذشته بر می گردید و نگاه می کنید متوجه خواهید شد که هر کسی که شما را دارد خوشحال خواهد بود. بزرگترین مشکل شما این است که به دنبال شخصی می گردید در برابر شما هم سطح باشد. به دنبال دیگر برج های جدی و برج سنبله باشید. شما اشتراک های زیادی با نشانه های زمین دارید. ونوس وارد برج ثور در شروع ماه می می شود. شما هر دو به دنبال امنیت هستید و وقتی پای عشق در میان است به آینده فکر می کنید. برای ایجاد روابط جدید زمان خوبی است پس از همین الان شروع کنید. عطارد وارد نشانه شما در اخر سال می شود، برای شما فرصتی برای برقراری ارتباط فراهم می کند. دوست دارید که از پیام های کوتاه استفاده کنید اما زبان فریبنده ای ندارید. برقراری ارتباط با ابزار مجازی سخت است زیرا که نمی توانند صدای شما را بشنوند و چهره شما را ببینند. به خاطر داشته باشید که طعنه زدن بسیار سخت است.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2019 متولدین دی ماه

شانس هرگز آسیب نمیبیند، اما تلاش هایی که دارید در این سال به شما کمک می کند که به اهداف تان توجه کنید. ونوس امسال عقب نشینی نمی کند، اخبار خوبی برای حساب های بانکی شما در راه است. زمانی که ونوس تایمی را در شروع ماه فوریه در نشانه شما قرار می گیرد و در اواخر ماه نوامبر ادامه دارد، زمان آن است که نسبت به تصویر مالی تان جدی باشید. سرمایه گذاری های بلند مدت و استفاده از دانش دیگران در این زمینه مطلوب است. ارتباطات تجاری که در حال حاضر دارید در آینده برای شما بسیار سودآور خواهد شد. زمانی که ماه کامل در اواسط جولای نشانه شما را ملاقات میکند احساس می کنید که در محدودیت مالی و حرفه ای قرار دارید. آیا احساس می کنید که در یک کار بی پایان گرفتار شده اید و پشتیبانه ای ندارید؟ در این شرایط واقع بین باشید. زندگی را همیشه جدی نگیرید. تاثیرات ماه کامل تا چند هفته بر روی نشانه شما خواهد ماند، اما تاثیرات مثبتی نیز وجود دارد. از انرژی تان در بهبود و پیشرفت استفاده کنید.مشتری خوش شانس در اوایل ماه دسامبر نشانه شما را ملاقات می کند،و بعد از دو ماه به صورت مستقیم قرار میگیرد. توانایی عجیبی دارید که از تجربیات خود در واقعیت استفاده کنید. دیگران ممکن است فکر کنند که شما بسیار خوش شانس هستید. اما نمی دانند که شما پشت صحنه خیلی کارها را انجام می دهید.

طالع بینی سال 2019 متولدین بهمن ماه

یک سال جدید با کلی تغییرات! اورانوس، سیاره ای است که در خانه شما قرار دارد و تغییرات زیادی را امسال برای شما ایجاد می کند. این تغییرات به آهستگی صورت می گیرد و معمولا بین شش تا هفت سال طول می کشد. یک رویداد رخ می دهد زمانی که برج حمل آتشین به آرامی وارد برج ثور در اوایل ماه مارس می شود (به این معنی است که این دو انرژی مخالف یکدیگر است.) اورانوس دوست دارد که تجربه کند اما برج ثور مسیر سنتی را می پسندد. اورانوس نوآوری را دوست دارد اما برج ثور می گوید: من برای سنت خوب هستم. توجه داشته باشید که در اواسط اوت تا پایان سال عقب نشینی شروع می شود. تغییراتی که در محیط بیرونی رخ می دهد باعث ایجاد تغییرات درونی نیز می شود. سر خود را از برنامه های شلوغ بیرون بیاورید و بر روی درس هایی که اخیرا از دست داده اید تمرکز کنید. زحل در برج جدی برای یک سال می ماند، در یک کار نیاز به جدیت شما دارد. عقب نشینی در اواخر ماه آوریل تا اواسط ماه سپتامبر رخ می دهد که به شما می گوید که سر خود را به باد ندهید. احتمالا بخاطر اشتباهاتی که در گذشته انجام داده اید خودتان را سرزنش می کنید اما بدانید بهمن ماهی عزیز همه چیز تقصیر شما نیست. خودتان را رها کنید و مثبت فکر کنید! مریخ همیشه در قدرت سفر می کند اما زمانیکه وارد برج میزان در ماه اکتبر می شود از این قدرتی که دارد کم می شود. یک موقعیت زیان آور برای شما فراهم می شود. به این معنی است که این قرار گیری همیشه به نفع شما نیست اما می توانید از ارتعاشات کم برج میزان استفاده کنید. زمان خوبی نیست که با اطرافان خود درگیر شوید بهمن ماهی های عزیز! نزدیک شدن بهترین کار است!.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص متاهلین بهمن ماه

در سال 2019 بسیار حساس تر خواهید شد. ونوس حاکم بر زندگی عاطفی تان است و عقب نشینی نمی کند که بسیار خوب است. ونوس – اورانوس در شروع ماه فوریه بر روی مود شما تاثیر می گذارند ( بیشتر از هر زمان دیگری ) و شما دوست دارید که تجربه کنید. می توانید برنامه مسابقه عشق را دانلود کنید و با شریک عاطفی تان به اشتراک بگذارید و یا با یکدیگر از فروشگاه هایی که دوست دارید بازدید کنید. شما برای تمام چیز ها در برابر همسر خود صادق هستید و امیدوارم که همسر شما هم در برابرتان همینطور باشد. عطارد در اوایل ماه ژوئن وارد بخش احساسی برج سرطان می شود، بنابراین انتظار می رود که احساسات شما هر لحظه مانند حباب به سطح برسد. شما خیلی راحت قلب خود را بر روی دستان خود قرار می دهید اما چرا میل شدیدی که به شریک عاطفی تان دارید را سرکوب می کنید؟ البته این می تواند تاثیرات ورود عطارد به برج سرطان باشد.و صحبت در ارتباط با احساسات تان، نپتون رویایی امسال را در برج حوت حساس سپری می کند، به شریک عاطفی تان از نظر جسمی و احساسی نزدیک تر خواهید شد اما نه تنها این بلکه از لحاظ عرفانی هم نزدیک خواهید شد. خودخواهی شما بیرون ریخته می شود و احساس و میلی شدیدی به ارتباط معنوی با شریک عاطفی تان خواهید داشت. زمانیکه در اواخر ماه ژوئن نپتون عقب نشینی می کند شما را مجبور می کند حقایقی که در ارتباط با رابطه تان وجود دارد و تاکنون مخفی بوده است را ببینید (یا حتی در گذشته به راحتی نادیده گرفته بودید.) دیدن هر چیزی همانطور که هست چیز بدی نیست.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص مجردین بهمن ماه

آیا ترجیح می دهید تنها باشید یا اینکه نیمه گشمده خود را پیدا کنید؟ شما در اوایل شروع ماه فوریه یک ماه جدید در نشانه خود دارید، که پیامدهای عالی در زندگی عاطفی تان خواهد افتاد. شخصی که شما الان او را ملاقات می کنید می تواند خیلی عالی باشد! به جای اینکه از راه طولانی به منزل بروید بهتر است که راه دیگری را امتحان کنید. (اصطلاح است.) تغییرات خوب است، و ملاقات با افراد جدید در راه های مختلف می تواند منجر به یک رابطه عاشقانه حاصی شود. بهمن ماهی های عزیز یک آشنایی عالی در انتظار شماست. چشمان خود را ببندید و برای یک حادثه غیر منتظره اماده باشید. ونوس- مشتری در پایان ژوئن در خلاف جهت عقب نشینی می کنند حتی اگر برای جشن گرفتن دلیل خاصی نداشته باشید ممکن است با دوستان تان جمع شوید و یا در مراسم شادی آوری شرکت کنید. شما یک پروانه اجتماعی هستید، و ملاقات با افراد برگزیده در تمام تابستان آسان است. زمانی که خودتان را متوقف می کنید و دنبال نیمه گمشده تان نیستید او را پیدا خواهید کرد! فقط بنشینید، استراحت کنید، غذای خوبی بخورید و نوشیدنی خوبی را در کنار استخر بنوشید. ونوس وارد نشانه شما در اواخر ماه دسامبر می شود، در این زمان شروع به فکر کردن در ارتباط با رابطه خودتان می کنید و می خواهید متوجه شوید که چقدر آزادی دارید. اگر استقلال بخواهید تمام سال را آرزو خواهید داشت که در رابطه ای باشید. در آخر، شما متوجه خواهید شد که کاملا خودتان هستید. بدون شک خیلی سرگرم خواهید بود، اما همچنان زمان برای آزمایش و تجربه ادامه دارد. شاید تنها ماندن هم آنقدرها بد نباشد.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2019 متولدین بهمن ماه

امسال به دنبال فرصت هایی برای ارائه دادن خودتان باشید. برقراری ارتباط و اطلاعات خاص عطارد وارد برج حوت حساس در اواخر ماه فوریه می شود، شما را بیشتر از هر زمانی نسبت به مسائل کاری حساس تر می کند. امسال سعی می کنید که خیلی از مسائل را شخصی کنید و برای کسی بازگو نکنید. نه نمی گویم که شما پارانوئید دارید. اما احساس می کنید که گاهی وقت ها اطرافیان مانع شما می شوند. خب خوب این است که شما می توانید به حس ششم خود به خوبی اطمینان کنید که در تصمیم گیری های تان در حیطه کاری بسیار کمک می کند. مخصوصا زمانی مفید است که قصد تغییر شغل خود را دارید و یا پذیرفتن مسئولیت جدید. در اوایل ماه ژوئن ونوس متمرکز بر روی پول با هوشمندی وارد برج جوزا می شود، بنابراین سرمایه گذاری عالی را انجام خواهید داد و فرصت های عالی بر سر راه شما قرار داده خواهد شد. شما وارد یک دوره عملی و کارامد می شوید، بنابراین بهتر است که همه جا را بنگرید قبل از اینکه هر گونه تصمیمی بگیرید. برج جوزا دوقولو است، به هر حال، ممکن است در برخی از مشاغل تجاری جایگاه تان ثابت شود. تغییر ذهنیت تان و یا بله یا خیر گفتن تان می تواند موجب از دست دادن مبلغ عمده ای پول شود و حتی بهمن ماهی های عزیز فرصت های عالی تان را از دست خواهید داد. پس سعی کنید زمانی که تصمیم می گیرید ثابت قدم باشید. زمانی که ماه کامل در نشانه شما در اواسط ماه اوت قرار دارد، اماده چیزهای عجیب و غریب باشید. بله این به معنی وفاداری توست! معاملاتی که اشخاص دیگر آن را نادیده گرفتن – این دقیقا همان جایی است که شما باید خودتان را نشان دهید بهمن ماهی های عزیز. فرصت هایی که افراد دیگر قادر به دیدن ان ها نیستند شما می بینید و این به شما در رقابت ها کمک ویژه ای می کند. فقط پول را دنبال کنید.

طالع بینی سال 2019 متولدین اسفند ماه

نپتون حاکم شما در نشانه تان است و نشانه شما نسبت به بقیه نشانه ها حساس تر است در لاین زمان شما اعتماد بنفس زیادی دارید و به دیگران بیشتر از خودتان اهمیت می دهید. با این حال برج حوت شیرین – نپتون در بین ماه جولای تا اواخر ماه نوامبر عقب نشینی می کنند، این واقعیت است که شما به سختی کار می کنید و نمی توانید از این کار اجتناب کنید. زمانی که حقیقت را متوجه می شوید خیلی خوشحال نخواهید شد اما در نهایت از این فرصت برای رشد خود استفاده می کنید و از آن زمان بهرمند خواهید شد. خورشید در اواخر ماه فوریه تا پایان ماه مارس به صورت عمیق میان آب ها سفر می کند، زمانی که شما در حال فکر کردن هستید دچار شک و تردید می شوید. برخی از این شک و تردید ها می توانند برای شما پر سود باشند. نمی توانید به کسی که دست کمک به سمت شما دراز کرده است رانادیده بگیرید. مریخ در تمام طول سال نشانه شما را ملاقات نخواهد کرد، اما از دنبال کردن نشانه های آب متوقف می شود – برج سرطان به مدت شش هفته در اواسط ماه می و برج عقرب از اواسط ماه نوامبر قرار دارد. مریخ به خوبی با خلق و خوی برج سرطان کنار نمی آیدف اما مریخ در در خانه به همراه برج عقرب مصمم قرار دارد که در این هنگام انرژی قدرتمندی را برای شما ساطع می کند.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص متاهلین اسفند ماه

آیا زمان آن رسیده که در سال 2019 عشق جدیدی را بگیریم؟ اورانوس وارد برج ثور محافظه کار در شروع ماه مارس می شود، جفت ساده ای نمی توانند باشند و انرژی مشکوکی را برای شما ارسال می کند. این جفت شدن چه معنی دارد؟ شما از همه جوانب متعهد به شریک عاطفی تان هستید. و می دانید که تعهد تان چقدر است! زمانیکه دیگران می گویند عشق وقت و کار می خواهد زمان آن است که درباره ان صحبت کنید. ماه کامل در نشانه آب برج عقرب در اواسط ماه می قرار دارد که تا حدودی این اتفاق نادر است و زمان ویژه ای را در روابط تان برای شما به ارمغان می اورد. تاثیرات ماه کامل طولانی مدت است، بنابراین آن چیزی را که تجربه می کنید برای مدت زمان کوتاهی به تعویق خواهد افتاد.احساسات منفی و یا مثبت در این مدت شدیدتر خواهد شد و نیاز است که شما آن ها را مورد ارزیابی قرار دهید. اگر در فشار و تنش های زیادی هستید سعی کنید ریشه آن را پیدا کنید و با روش های سازنده آن ها برطرف کنید. ماه کامل در نشانه شما در اواسط ماه سپتامبر فرستاده می شود. زمان خوبی است که احساسات شاد قلبی خود را بروز دهید. جواب یکی از سوالاتی که در عالم رویا پرسیده بودید را خواهید گرفت . فصل پاییز زمان خوبی برای انجام ورزش های ذهنی از جمله مدیتیشن و انجام کارهای عاشقانه است.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص مجردین اسفند ماه

عشق در سال 2019 به راحتی اتفاق می افتد اما باید مواظب باشید که دقیقا همان چیزی که می خواهید باشد. مریخ اولین روز را به راحتی در برج حمل سپری میکند اما ممکن است احساس تهاجمی داشته باشید و نتوانید خودتان را کنترل کنید. با این وجود برج سرطان در برابر شما می ایستد و آن چه را که می خواهید در اختیاط شما قرار می دهد مخصوصا وقتی صحبت از عشق در میان باشد. می توانید خودتان را در روزهای اول سال به راحتی اثبات کنید. نتایج مثبتی را خواهید دید. ماه جدید در نشانه شما در شروع ماه مارس قرار دارد که دری از عشق عمیق را برای شما باز می کند، اما این زمان بسیار ظریف و آرام رخ می دهد. و اکنون زمان آن است که سرعت خود را کم کنید و برای شناختن شخصی که دوستش دارید زمان بگذارید بدون هیچ گونه نگرش و بحثی. قرار ملاقات های ایده آل معمولا از طریق گالری هنری، قدم زدن و شعر خواندن ایجاد می شود نه از طریق بحث و جنگیدن. تفکر عمیق پلوتو در برج عملی جدی در تمام طول سال سفر می کند. و در ماه اکتبر شروع به عقب نشینی می کند، به اطرافیان بسیار علاقمند شدید مخصوصا افرادی از جنس مخالف. اگر در رابطه خود مشکلاتی دارید باید قبل از هرگونه تلاش رمانتیکی این مشکلات را از رابطه تان دور کنید.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2019 متولدین اسفند ماه

ثروت و موفقیت در سال 2019 به خلاقیت شما وابسته است. ونوس در شروع ماه مارس به برج دلو سفر می کند، شما باید فکر خود را گسترش دهید و بیشتر به افزایش درامد فکر کنید. زمان مناسبی برای گرفتن ایده های جدید و رفتن به سطح بعدی می باشد. اگر به دنبال یک شریک کاری و یا حتی یک سرمایه گذار هستید می توانید این قضیه را به راحتی بیان کنید. از آزادی بیان خود برای رسیدن به رویاها یتان استفاده کنید. همچنین در همان زمان عطارد در ماه مارس عقب نشینی می کند (دراواخر جولای تا اوایل نوامبر) ادامه دارد. عطارد در سال 2019 در نشانه های آب عقب نشنی می کند. به این معنی است که مسائل کاری به بحران های احساسی تبدیل خواهد شد. بهتر است که بر چیزهای که مطمئن نیستید تکیه نکنید، به جای آن به ندای درونی خودتان گوش دهید و بعد حرکت کنید. مریخ قدرتمند در اوایل ماه اکتبر وارد برج میزان می شود، بنابراین با توجه به غرایز خود، جذابیت را ترکیب کنید و از این طریق پیشرفت کنید. شما قادر هستید که هر دو جنبه جوانب را ببینید و بیشتر خواهان صلح می باشید. وقتی رئیس تان نحوه کار شما را به صورت تیمی ببینید به شما ارتقا رتبه خواهد داد.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: